
1. W poniższych krokach możesz w łatwy sposób nadać zwrot lub wydrukować go i wysłać z przesyłką:
LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ ZWROTU I DOŁĄCZ GO DO PRZESYŁKI
POBIERZ FORMULARZ - KLIKNIJ BY POBRAĆ
- Zgodnie z prawem każdy zakupiony w sklepie Bestfriends.pl produkt można zwrócić bez podania przyczyny.
- Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz danymi konta, na które powinny być przesłane pieniądze.
- Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, przekraczające podstawowe zapoznanie.
- Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych na odległość z osobami prywatnymi.
- W przypadku odstąpienia klienta od umowy sklep dokona zwrotu ceny towaru w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
- Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
a) w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą b) sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego; - Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
- W przypadku, gdy towar został zwrócony z winy sprzedającego, na skutek uszkodzenia lub dostarczenia innego, niż to wynika z formularza zamówienia towaru – całkowity koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
- Koszty związany z odesłaniem towaru pokrywa kupujący.
- Towar należy odesłać na adres: Bestfriends ul. Marianki 121 H, 41-300 Dąbrowa Górnicza lub do paczkomatu PEO01M (Sklep Rabat skrzyżowanie Sosnowej i Szkolnej) podając nasz adres e-mail: biuro.bestfriends@gmail.com oraz numer telefonu 512097278
- Firma nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Dokładamy wszelkich starań aby każdy towar był szczegółowo sprawdzony przed wysyłką. Zaznaczamy jednak, iż zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu. W związku z powyższym nieznaczne różnice w zakresie koloru, proporcji, szczegółów itp., nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed dokonaniem zakupu, prosimy o kontakt pod wskazany adres e-mailowy lub telefon.
2. Gwarancja
Na oferowane przez nas produkty przysługuje okres 24 miesięcy gwarancji. Aby zgłosić reklamację prosimy o przesłanie na adres e-mail: biuro.bestfriends@gmail.com opisu uszkodzenia oraz dołączenia zdjęć i dokumentu zakupu. Każdy wniosek reklamacyjny rozpatrujemy indywidualnie.