Wersje językowe

Kup w przeciągu:

16

[02.06,03.06,09.06,10.06,16.06,17.06,23.06,24.06]

a zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj.

Paczki wysyłamy w pierwszy dzień roboczy.

Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jutro

Zwroty i Gwarancja


1. Formularz zwrotu

Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki.

FORMULARZ - KLIK

  1. Zgodnie z prawem każdy zakupiony w sklepie Bestfriends.pl produkt można zwrócić bez podania przyczyny. 
  2. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Towar powinien zostać zwrócony w takim stanie, w jakim został zakupiony, w oryginalnym opakowaniu, wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz danymi konta, na które powinny być przesłane pieniądze.
  3. Sprzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu lub dokonania wymiany towaru, który wykazuje jakiekolwiek ślady użytkowania, przekraczające podstawowe zapoznanie.
  4. Uwaga! Prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania przesyłki dotyczy tylko i wyłącznie umów zawieranych na odległość z osobami prywatnymi. 
  5. W przypadku odstąpienia klienta od umowy sklep dokona zwrotu ceny towaru w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru.
  6.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  7. Sprzedający dokona zwrotu przy użyciu tego samego kanału płatności;
    a) w przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą b) sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego;
  8. Zwrot towaru odbywa się na koszt kupującego.
  9. W przypadku, gdy towar został zwrócony z winy sprzedającego, na skutek uszkodzenia lub dostarczenia innego, niż to wynika z formularza zamówienia towaru – całkowity koszt przesyłki pokrywa Sprzedający.
  10. Koszty związany z odesłaniem towaru pokrywa kupujący.
  11. Towar należy odesłać na adres: Bestfriends ul. Górna 5a, 42-512 Preczów lub do paczkomatu PEO01M (Sklep Rabat skrzyżowanie Sosnowej i Szkolnej) podając nasz adres e-mail: biuro.bestfriends@gmail.com oraz numer telefonu 509456316
  12. Firma nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  13. Dokładamy wszelkich starań aby każdy towar był szczegółowo sprawdzony przed wysyłką. Zaznaczamy jednak, iż zdjęcia mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu. W związku z powyższym nieznaczne różnice w zakresie koloru, proporcji, szczegółów itp., nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, przed dokonaniem zakupu, prosimy o kontakt pod wskazany adres e-mailowy lub telefon.

2. Gwarancja
Na oferowane przez nas produkty przysługuje okres 24 miesięcy gwarancji. Aby zgłosić reklamację  prosimy o przesłanie na adres e-mail: biuro.bestfriends@gmail.com opisu uszkodzenia oraz dołączenia zdjęć i dokumentu zakupu. Każdy wniosek reklamacyjny rozpatrujemy indywidualnie. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl